Lumea aceasta este bolnava si are nevoie de iubire..


"Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, dă-mi şi mie, unui boţ de pământ, să ard cu lacrimi de iubire pentru lumea toată! Doamne, Iisuse, dă-mi şi mie, celui găunos şi putred, inimă milosârdă pentru lumea toată! Doamne, eu am trăit până acum pentru că Tu m-ai iubit în fiece clipă mai mult decât Te-am iubit eu viaţă toată! Dă, Doamne, răgazul pocăinţei şi întoarcerii de la răutatea tuturor oamenilor…

 Plâng în fiece seara cu lacrimi, implorând pe Domnul să dăruiască tuturor oamenilor să-L cunoască în Duhul Sfânt şi să-L iubească."
(Avva Selafiil Siberianul)

sursa text:http://www.razbointrucuvant.ro/2010/04/22/dulceata-si-durere-duhovniceasca-de-la-avva-selafiil-lumea-aceasta-e-bolnava-si-are-nevoie-de-iubire/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu