Rugaciunea ceasurilor(noapte)


Cate un stih drept rugaciune pentru fiecare ora din noapte sau toate laolalta.

"Doamne, nu ma lipsi pe mine de binele Tau cel ceresc.
Doamne, izbaveste-ma de chinurile cele vesnice.
Doamne, de am gresit fie cu mintea, fie cu gandul, sau cu cuvantul, sau cu lucrul, iarta-ma.
Doamne, izbaveste-ma de toata nestiinta si uitarea, de neindraznirea si de nesimtirea cea impietrita.
Doamne, izbaveste-ma de toata ispitirea.
Doamne, lumineaza-mi inima pe care a intunecat-o pofta cea rea.
Doamne, eu ca un om am gresit, iar Tu ca un Dumnezeu indurator, miluieste-ma, vazand neputinta sufletului meu.
Doamne, trimite mila Ta in ajutorul meu, ca sa preaslavesc preasfant numele Tau. Doamne Iisuse Hristoase, scrie-ma pe mine, robul Tau, in cartea vietii si-mi daruieste sfarsit bun.
Doamne Dumnezeul meu, desi n-am facut nici un bine inaintea Ta, da-mi harul Tau, sa pun inceput bun. Doamne, stropeste inima mea cu roua harului Tau.
Doamne al cerului si al pamantului, pomeneste-ma pe mine, pacatosul, rusinatul si necuratul robul Tau, intru imparatia Ta. Amin."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu